In de Kerstperiode heeft ons koor diverse optredens verzorgd.

• Op vrijdag 8 december zongen we vijf liederen uit ons repertoire tijdens de Goede Doelenmarkt in de Gudulakerk in Lochem.
  • In de vroege avond van vrijdag 15 december hebben we een Kerstconcert uitgevoerd de bewoners van Tusselerstaete en daarna hetzelfde programma voor de bewoners van de Tusselerhof.
  • Op zondag 17 december zongen we, samen met Encore! uit Barchem, het gemengd koor van de St. Josephkerk, het Surprisekoor en Deo Gratias uit Laren als een van de deelnemende koren tijdens het door het LMK georganiseerde Korenkerstconcert, dat voor de (58e!) keer werd uitgevoerd in de Gudulakerk. De kerk was stampvol en het concert kan als bijzonder geslaagd worden beschouwd.
  • Tenslotte verzorgden we op donderdag 21 december het muzikale gedeelte van de Kerstviering in de Hoge Weide.

In verband met privacy zijn er geen foto's van de concerten in de Tusselerhof, Tusselerstaete en Hoge Weide.

Daarom alleen een foto van het Korenkerstconcert.

DSC08025px